Dagen + plattång

Halloj! 

Idag har jag varit med Frida =) Vi hade de jätte kul vi såg på tv,lyssnade på musik och pratade om en massa saker =) En rikig mysig bästis dag helt enkelt i detta regniga och tråkiga sverige väder :P

Nu börjar ochså skolan om exakt 8 dagar. Läskigt att tiden går så snabbt,känns som att vi fick sommarlov för typ bara någon vecka sen.. Aja har lovat mig själv att inte börja tänka på det förren nästa vecka iallafall så nog om de nu!

Har ochså skickat efter en ny plattång till mig idag eftersom min gamla har börjat ryka nåt förskräckligt så vågar inte jag använda den (har faktiskt inte plattat mitt hår på flera veckor nu, väldigt stolt ;)) men måste ju ha en ny innan skolan kände jag..så de blev såklart en Rosa :) hehe från eleven.se. Så nu är de bara att vänta på att jag ska få en till sak till min rosa samling :P

  <--- Denna snygga plattången kommer snart komma hem till mig =)

Annars så har jag inte så mycket mera att skriva om just nu..kanske skriver något mer senare. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja den va väldigt snygg:) hoppas den e bra också:D puss

2008-08-12 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0