Shopping med Frida :)

Heej

Kom hem från torget för en stund sedan. Var där med Frida vilket var jätte roligt, va längesedan vi träffades så har saknat henne. Jag hittade inte speciellt mycket bara en skorta typ som man kan ha som en tunika och Frida hittade lite smink :P Men men roligt var de iallafall =) Förrutom att vi gick i affärer så åt jag en glass och Frida en milkshake =) Mumsigt!

Ikväll så tänkte jag titta på filmen The wedding date som ska gå på fyran klockan 20.00. Tror att jag har sett den förrut men jag är en sån person som kan titta på en film om och om igen bara jag tycker den är bra :P

 

Blev ett kort inlägg nu men hade inte så mycket intressant att skriva om ;) Bilder på shoppingen kommer sen! Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0