Min dag =)

Heeej

Har precis suttit och tittat på OS studion på tv..den håller egentligen på till halv tio(tror jag) man jag tyckte att jag var duktig som orkade titta i en timme och en kvart ;) Men visst har de varit kul med OS, om man har tråkigt så har man ju alltid nåt att titta på..förrutom om de typ är boxning eller nåt sånt. Fast vi får ju hoppas på att de blir fler svenska medaljer i London OS om 4 år för detta OS var vi inte speciellt bra men vi hade ochså en hel del otur som tex Sanna Kallur som trillade på första häcken, stackarn..tänk att ha tränat i flera år för detta och man vet att man verkligen har chansen och sen så snubblar man.. sen att brottaren Ara (o va han nu heter i efternamn) blev bortdömd (eller nåt sånt) av domaren var ju ochså helt fel.. Jag menar om han skulle ha kommit trea på ett rättvist sätt så visste man ju att han ändå hade gjort sitt bästa men att inte änns ha chansen var ju otroligt orättvist..själv tycker jag att de han gjorde, med att lägga sin medalj på mattan var helt och hållet rätt! Aja sen ochså att Theres Alshammars dräkt gick sönder var ju ochså otur, samtidigt som jag tycker att välja en dräkt man inte änns kan andas i bara för att de kanske är en fördel för attt slå världsrekord (fast andra som har slått världsrekord inte  behövt ha det) kan kännas lite onödigt.. Nää nu ska jag sluta att låta som en sportkomentator och återgå till något ännu interessantare, min dag ;) Hehe

VI åkte hemifrån vid tio idag och kom inte sedan hem förren vid åtta igen.. vi skulle nämligen till Liseberg med familjen, mormor och morfar, morbror och hans fru Johanna och min kusin  =) och efter att ha varit där till halv fyra och träffat linda vid tjugo i fyra efter att hon åkt buss in till staden så åkte vi vidare till träningen. Blev långträning idag, tre timmar =) De var jätte kul vi gick bla igenom en del av vårat program och byggde en hel del :) Imorgon blir de träning igen och även skola. Börjar med vanliga lektioner imorgon i skolan, Yeey..(not)

Nää nu måste jag äta, hamburgaren som jag och mamma åt på Liseberg har börjat försvinna ..:P

Hörs kanske imorgon, om jag hinner skriva. Kraam =)

Kommentarer
Postat av: Linda

låter roligt ;)

2008-08-29 @ 15:23:35
URL: http://bloggenomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0