London here I come!

Go Morgon på er!

Har ni sovit gott? De flesta av er sover nog fortfarande :P Själv så gick jag väl upp för någon halvtimme sedan, men var inte jätte trött för har inte sovit sådär jätte bra..typ klockan ett inatt hade jag fortfarande inte somnat(jag försökte faktiskt) och då flyger de in , ett av de djur som jag hatar aldra mest, en pappa långben. Hur äckligt är inte de?!! Så jag tog min kudde och mitt täcke och gick in till vardagsrummet och la mig på soffan, som självklart har blivit för liten för mig så halva jag fick typ inte plats.. Jaja.. har precis ätit en tidig frukost nu iallafall(bra att börja vänja sig innan skolan) och ska borsta tänderna,göra tåhävningar och packa ner de sista innan de bär av till Flygplatsen där vi ska träffa mormor och morfar =)

Hoppas ni får en bra dag! Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0