Lägret

Halloj nu är jag hemma igen...Eller kom hem för rätt många timmar sedan men har inte hunnit skriva än för  bussen kom till Göteborg vid ett inatt så jag och Linda kom väl hem runt halv två, så idag har jag sovit rätt länge :P Men de va behövligt efter att ha gått upp runt sju börjat träna klockan nio och slutat träna klockan nio på kvällen igen och när vi inte tränade med de amerikanska tränarna (en hade gjort danssteg och sånt till en bring it on film och vissa kom från ett amerikanskt lag som heter Top Gun som ska vara väldigt bra och så hade vi ochså Nikki, Europa mästaren i induviduell cheerleading, och några fler som va extremt duktiga) så åt vi och tränade ,på de dom hade lärt oss, med laget. Så de har blivit mycket träning men de har varit otroligt roligt och spännande och man har lärt sig extremt mycket =)
Men de hände en tråkig grej ochså..när vi kom hem från träningen på lördagkväll så fick vi reda på att de hade varit inbrott där vi sov och vissa hade blivit av med saker som bla mobiler,pengar och Ipod-spelare. Så de blev en lång kväll med mobilsamtal hem och man tittade igenom packningen och alla prata igenom de så man visste vad som hade hänt.

Aja förutom inbrottet så har de varit jätte skojigt och eftersom man har träningsvärk nu så måste de ju betyda att vi jobbade med en hel del muskler :PSå är en riktig muskelknutte nu, haha :P

Annars idag så ska jag nog bara vara hemma och ta de lungt för imorgon blir de träning igen =)

Hörs sen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0