Hemma..

Heej igen =) Nu är vi hemma, eller vi kom hem för ett par timmar sedan men har inte hunnit skriva. Man är rätt seg nu efter så många timmar i bil(orkar inte änns räkna dom) :P.

Vi har iallafall haft de jätte mysigt och roligt, vädret hat varit jätte härligt ochså...till skillnad från nu :P Aja för en gångs skull så tycker jag att de är rätt mysigt med regn nu samtidigt som de har varit helt underbart med sol såklart :) Aja imorgon så ska jag nog vara med Linda =) Yeey :) Får se vad vi hittar på för något..

Nu ska jag ner och titta på film.. bilder lägger jag nog upp antingen ikväll eller imorgon .. Ha de gött tills dess! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni värkar ha haft de ;) Har saknat dig!! Puss

2008-08-02 @ 22:41:32
Postat av: Linda

det var från Linda ;)

2008-08-02 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0